تاریخچه رزتن

مفتخریم فروشگاه های مارال، کندیس، و اکنون رزتن از 25 سال پیش تاکنون تنوع کاملی از لباس زیر را عرضه نموده است. در فروشگاه های رزتن تنوع بی نظیری از سبک های سوتین، انواع گن، انواع لباس های زیر و راحتی، لباس خواب، ربدوشامبر، ست عروس، سوتین های ورزشی و ساحلی، جوراب، و … (بیش از 12000 قلم کالا) تقدیم مشتریان می شود. این مجموعه، به طور سنتی با تأسیس یک فروشگاه آغاز به کار نموده و طی 25 سال، راه درازی را پیموده است و نهایتاً تصمیم به تأسیس شرکت تن پوش کالای آفتاب برای فروشگاه های زنجیره ای عرضه لباس زیر با برند رزتن گرفته است.

فلسفه کسب و کار:

فروش سوتین، فعالیتی تخصصی است. نتایج تحقیقی در اروپا در سال 2018 نشان می دهد بیش از 60 درصد خانم ها گفته اند واقعاً نمی دانند کدام سوتین برایشان بهترین است و چطور باید انتخابش کنند. اغلب خانم ها از خودشان می پرسند آیا سوتینی که انتخاب کرده اند درست همانی است که باید باشد؟ مشتریان می خواهند جایی باشند که بتوانند بیشترین تنوع را به همراه خدمات مشاوره تخصصی در اختیارشان بگذارد.

خانم های خوش پوش می دانند که با هر ترکیبی لباس بپوشند، اگر زیرش سوتین مناسبی نپوشند، جذابیت و قشنگی اش از دست می رود. سوتین فقط یکی از تکه های لباس زیر نیست، بلکه سه وظیفة بزرگ برعهده دارد: مسئول این است که خانم ها با چه اعتماد به نفسی در انظار عموم ظاهر شوند، مسئول سلامتی سینه هاست، و تعیین کننده است که لباس شان چطور دیده شود.

صرف نظر از تنوع برند، امروزه وقتی خانم ها برای خرید سوتین به بازار می روند، با بیش از 40 سبک کاملاً متفاوت سوتین روبرو می شوند. علاوه بر اینکه هر نوع سوتینی برای هر نوع سینه ای مناسب نیست، هر فردی با توجه به اندام، ساختار سینه، لباسی که می پوشد، خواستش، و سلیقه اش، به سوتین متفاوتی نیاز دارد. خانم های مُد روز، که می خواهند خوب به نظر بیایند می بایست برای انواع لباس هایشان انواع سوتین های صحیحی انتخاب کنند.

قلمرو بازار:

شرکت تن پوش کالای آفتاب( فروشگاه های زنجیره ای لباس زیر رزتن)، با هدف خدمت رسانی در زمینه مشاوره و عرضه لباس زیر به خانواده های طبقه متوسط و متوسط رو به بالا در سال 1395 در استان البرز تأسیس گردیده است. پس از انجام تحقیقات بازار، با کمک یک شرکت مهندس مشاور، اقدام به تهیه طرح تجاری نمود و در طرح کسب و کار خود برای فاز اول توسعه راه اندازی 8 الی 10 بوتیک (50 تا 70 متری) و یک هایپر لباس زیر (300 تا 500 متری) را در استان البرز هدف گرفته است.( در فازهای بعدی، در سایر استان ها فعالیت خواهد نمود.) با توجه به طبیعت این بازار، در فروشگاه های رزتن، 70 درصد محصولات برای خانم ها و 30 درصد برای آقایان در همه رده های سنی عرضه می گردد.

ساختار و سازمان کنونی:

در راستای مدرنیزاسیون کسب و کار، اقدامات زیربنایی نظیر طراحی ساختار سازمانی، و استقرار سازمانی انجام گردیده است. همچنین قوی ترین نرم افزار همکاران سیستم (راهکاران تحت وب) را خریداری و مستقر نموده است. در حال حاضر شرکت داری یک دفتر مرکزی، یک انبار، و 4 فروشگاه در سطح استان البرز می باشد که در سال جاری دو فروشگاه دیگر را در دست اقدام دارد. سازمان شرکت تن پوش کالای آفتاب از 5 واحد: 1- زنجیره تأمین 2-عملیات (مدیریت فروشگاه ها) 3-منابع انسانی 4- مالی 5- بازاریابی تشکیل گردیده است.

امکانات و توانمندی ها:

سازمان به روز، کارآمد، و با انرژی

توان مالی مناسب برای توسعه بازار

داشتن مزیت های رقابتی

اولین شرکت فروشگاه های زنجیره ای لباس زیر ایران

تجربه 25 ساله فروش انواع این گونه محصولات

داشتن دانش تخصصی مشاوره به مشتریان

داشتن نمایندگی اغلب برندهای معروف ایرانی و ترک

طراحی و دکوراسیون متناسب با مرچندایزینگ

عرضه بیش از 12000 قلم کالا و بیش از 100 برند در قلمرو بازار