انواع سوتین‌ها مناسب هر مدل سینه

انواع سوتین‌ها مناسب هر مدل سینه

انواع سوتین‌ها مناسب هر مدل سینه

خرید سوتین و ست لباس‌زیر به یکی از دغدغه‌های بانوان تبدیل شده است، چون پیدا کردن اندازه مناسب کار دشواری است. همین دغدغه نشان می‌دهد که بانوان زیادی شکل سینه خود را نمی‌شناسند تا بتوانند مناسب‌ترین سوتین را تهیه کنند. ما در تیم مشاوره رزتن با تکیه بر این علم که مدل سوتین تاثیر زیادی روی استایل و تناسب اندام شما دارد، می‌خواهیم انواع مختلف سوتین و لباس‌زیر را معرفی کنیم.

سینه‌های East West (شرق و غرب)

اگر سینه‌های شما باهم فاصله‌ی قابل توجهی دارند، به آن‌ها سینه‌های شرق و غرب می‌گویند. اگر سینه‌های شما هم چنین موقعیتی دارند و می‌خواهید ایست زیباتری در زیر لباس داشته باشند، اولین و بهترین مدل سوتین برای شما، مدل Push-Up است. سوتین‌های تی‌شرتی، بدون بند و سوتین‌هایی که از قسمت جلو باز و بسته می‌شوند نیز عالی هستند. برای راحتی بیشتر می‌توانید از سوتین‌های توری نیز استفاده کنید.

سینه‌های نامتقارن

بسیاری از بانوان سینه‌های نامتقارن دارند. یعنی یک سینه نسبت به سینه دیگر بزرگتر است. اصلا جای نگرانی نیست. این شرایط کاملا طبیعی است. اگر این تفاوت قابل توجه است و باعث ناراحتی شما می‌شود، می‌توانید با انتخاب سوتین مناسب، تا حد زیادی آن را رفع کنید. بهترین مدل سوتین برای کسانی که سینه‌های نامتقارن دارند، سوتین‌های Push-Up هستند. این سبک باعث می‌شود سینه‌ها به سمت بالا لیفت شوند و توسط کاپ‌ها در شرایط بهتری قرار بگیرند.

همچنین می‌توانید از سوتین تی‌شرتی و فول کاور هم استفاده کنید تا حجم اضافی سینه بزرگتر را بپوشانند.

سینه‌های رو به بغل

تفاوت این مدل با مدل شرق و غرب در این است که سینه شما به طور طبیعی از مرکز قفسه سینه دور است. این نوع سینه به یک سوتین ویژه نیاز دارد تا جذابیت استایل شما را چند برابر کند. یعنی بهتر است از سوتینی مثل سوتین تی‌شرتی استفاده نکنید. سوتین تی‌شرتی باعث می‌شود سینه‌های شما کوچکتر از حد معمول دیده شوند. بهترین گزینه، سوتین Push-Up است.

سینه‌های باریک

اگر قسمت مخروط سینه شما تفاوت سایز زیادی در قسمت‌های مختلف با هم دارد، سینه شما در دسته سینه‌های باریک قرار می‌گیرد. یعنی شما سینه‌ها و نوک سینه‌های باریک‌تری دارید که رو به پایین هم هستند. توصیه نیو استایل به شما این است که از یک سوتین پلانگ استفاده کنید. این سوتین سینه‌های شما را به سمت بالا و مرکز لیفت می‌کند. همچنین می‌توانید از سوتین‌هایی که جلوی سینه قفل می‌شوند و حتی سوتین‌های بدون رینگ هم استفاده کنید.

سینه زنگوله‌ای

اگر سینه‌های شما از قسمت بالا باریک و از پایین پرتر از بالا باشد، اصطلاحا فرم زنگوله‌ای دارند. خانم‌هایی که سینه زنگوله‌ای شکل دارند باید سوتینی استفاده کنند که پوشش و لیفت مناسبی داشته باشد. اول این که به هیچ وجه نباید از سوتین بالکنت استفاده کنید. بهترین گزینه برای شما سوتین تی‌شرتی است. کاپ و سیم تکیه‌گاه سوتین تی‌شرتی باعث می‌شود سینه شما به خوبی لیفت شوند و به خوبی در کاپ‌ها قرار بگیرند.

سینه قطره‌ اشکی

زیباترین نوع سینه، سینه قطره اشکی است. به طور معمول، سینه‌ها در قسمت پایینی پرتر از بالا هستند، اما در فرم قطره‌ای سینه‌های شما گرد است و در قسمت بالایی کمی پرتر است. اگر چنین فرم سینه‌ای دارید، می‌توانید انواع سوتین‌ها را استفاده کنید. ما مدل‌های فانتزی و شیک زیادی در فروشگاه نیو استایل برای شما در نظر گرفته‌ایم.

سینه گرد

وقتی سینه‌های شما به طور یکدست پر باشد، در دسته سینه‌های گرد قرار می‌گیرد. بهترین گزینه برای شما سوتین بالکنت است. این نوع سوتین گردی سینه‌ها را در زیباترین شکل ممکن نشان می‌دهد. گزینه‌های دیگر هم سوتین‌های تی‌شرتی و نمونه‌های بدون بند هستند.

سینه ورزشکاری

اگر سینه‌های پهن و عضلانی دارید، حتما بافت چربی بسیار کمی در این ناحیه وجود دارد. پس شکل سینه شما ورزشی یا ورزشکاری است. بهترین گزینه برای این نوع سینه‌ها، سوتین‌های پوش آپ کلاسیک هستند. با کمک این مدل سوتین انحناهای لازم در زیر لباس شما ایجاد می‌شود و فرم زیباتری خواهید داشت. همچنین می‌توانید سوتین بدون سیم و راحتی که بند ضخیمی هم دارد استفاده کنید تا فرم سینه زیباتر دیده شود. اغلب سوتین‌های آسیایی دارای کاپ‌های بدون سیم هستند که خیلی برای سینه‌های ورزشکاری مناسب هستند.

سینه شل

دو نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد سینه‌های شما شل شده‌اند. اول، اگر نوک سینه‌های شما رو به پایین است، نشان می‌دهد که شل و بدون بافت عضله‌ای کافی است. دوم، اگر بافت سینه کامل شل شده باشد و در سر جای خود ایستایی نداشته باشد. سوتین پوش آپ به لیفت کردن سینه‌ها کمک می‌کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. سوتین تی‌شرتی هم یک گزینه دیگر برای این نوع سینه است. همانطور که قبلا بارها گفته‌ایم، سوتین تی‌شرتی یک گزینه جامع و عالی برای کمد لباس هر خانمی است.

دیدگاه‌ها 0

ارسال دیدگاه

*
*